Saturday, September 22, 2012

Deactivated Facebook!!!!! kau hadowwww...ahaks!


Hape?????? deactivated facebook! hahaha...mcm x percaya..percubaan yang berjaya utk 2 hari! YES!Bukannya ape, kalau log in facebook, mau berjam2 dok melangut kat depan lappy...tue pun..bukan wat hape pun..juz baca status, like2...comment(ikut mood r..kalau ghajin..komen..haha)..

Walaupun dlm tempoh deactivated neh..tgn neh kdg gatal jugak dok log in..tp..juz a few minutes..hahaha..lepas tue decativated balik..kerh3..waktu aku log in for a few minutes tewww....ada la aku terbaca satu komen  dkt satu link fren fb aku. Link tue lagu najwa latip ngan kumpulan sleeq..ala lagu yg pemes skunk neh Untuk Dia...Sebelum deactivated, aku ada like link neh...Pas tue aku terbaca komen2 di bawah link tue.Lebih kurang mcm neh la komen2 tue:

Si A: Eh!nape saya sorang je yg like? bukannya ari tue ada lg sorang ke?

Si B: Sape lak lg sorang tue?

Si A: Entah..skandal awak kot...

Si A tue mungkin gf kpd fren fb aku or mgkn br nk msk line kot..hahaha..tergelak aku baca komen2 neh...nape? aku x boleh nk like ke link tue? ade i kisahhhh...like link je pun...bukannye komen..haha..

Ala..x payah nk jeles2 pun...aku like je pun..haha..x hingin aku aih..ok la..setakat neh dulu post aku yg agak gedikssss neh...ahakkkkkks!gedikss kan...ok...bubbyeeeee...berjumpa lagi:)

No comments: